۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

مشکل هندسی میدان آناهیتا و سه راه قزانچی کرمانشاه مرتفع می‌شود

مشکل هندسی میدان آناهیتا و سه راه قزانچی کرمانشاه مرتفع می‌شود

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از رفع مشکل هندسی میدان آناهیتا و سه راه قزانچی شهر کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان در حاشیه بازدید از میدان آناهیتا و سه راه قزانچی شهر کرمانشاه اظهار کرد: موضوع بازدید مستمر از نقاط مختلف شهر کرمانشاه خصوصاً مناطق حادثه خیز با جدیت در دستور کار قرار گرفته و تاکنون نیز نتایج خوبی همراه داشته است.

وی ادامه داد: در این بازدیدهای میدانی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فراخور مسئولیتی که دارند نیز حضور پیدا می‌کنند و پس از احصای مشکلات، تصمیمات لازم برای اصلاح و رفع نواقص موجود اتخاذ خواهد شد.

سردار حاجیان یادآوری کرد: این بازدیدها در واقع در پاسخ به مطالبات آحاد مختلف شهروندان صورت می‌گیرد و با همراهی دستگاه قضائی از دستگاه‌های مسئول این مطالبات پیگیری می‌شود و همه نهادها از جمله پلیس باید پاسخگوی وظیفه و مسئولیت خود باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در ادامه بازدیدهای میدانی و در راستای مصوبات قرارگاه کاهش تصادفات و تسهیل عبور و مرور شهروندان، این بار مسیر ورودی شهر کرمانشاه از سمت میدان آناهیتا مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات هندسی موجود احصا و مقرر شد شهرداری کرمانشاه تا ۱۰ روز آینده نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

وی با بیان اینکه در این بازدید مقرر شد مسیر دوربرگردانی در ۸۰۰ متر بعد از میدان آناهیتا تعبیه و احداث شود تا خودروها عرض جاده را قطع نکنند، گفت: در حال حاضر قطع کردن عرض جاده توسط وسایل نقلیه باعث ترافیک سنگین در ورودی شهر کرمانشاه می‌شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: نواقصی نیز در سه راه قزانچی کرمانشاه وجود داشت که آنها نیز در اسرع وقت مرتفع می‌شوند تا در تردد شهروندان سهولت بیشتری صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با تاکید بر اینکه پلیس نیز پاسخگوی رفتار و عملکرد خود خواهد بود و هر کجا که مشکلاتی باشد به مردم پاسخ خواهد داد، گفت: همه دستگاه‌ها در اجرای وظایف خود باید زمان را مدنظر داشته باشند چرا که طولانی شدن اجرای مصوبات قرارگاه کاهش تصادفات موجبات نارضایتی مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همدلی خوبی میان دستگاه‌های اجرایی برای اصلاح نواقص نقاط شهری کرمانشاه وجود دارد، گفت: اطمینان دارم مشکلات موجود در اسرع وقت برطرف و مردم کرمانشاه نتایج حاصل از این بازدیدهای میدانی را خواهند دید.

سردار حاجیان در پایان و با اشاره به بازدید ۲ هفته پیش اعضای قرارگاه کاهش تصادفات از برخی میادین شهری، گفت: تاکنون ۵۰ درصد کارها و وظایف محوله انجام شده است اما این میزان پیشرفت راضی کننده نیست و لازم است دستگاه‌های مسئول سرعت بیشتری به کار ببخشند تا رضایت مردم جلب شود.

کد خبر 5970765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      0 0
      دورود برسردار دلها