۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸

فرمانده انتظامی خوزستان:

کلاهبرداران یک هزار میلیارد ریالی در خوزستان دستگیر شدند

کلاهبرداران یک هزار میلیارد ریالی در خوزستان دستگیر شدند

اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری ۲ عامل کلاهبرداری یک هزار میلیارد ریالی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیدمحمود میرفیضی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از دریافت گزارش‌هایی از سوی ۵۲ نفر از شهروندان خوزستانی مبنی بر اینکه فردی از طریق درج آگهی فروش حواله خودرو در سایت دیوار از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیق‌های انجام شده مشخص شده شاکیان در سایت دیوار با آگهی فروش حواله خودرو زیر قیمت بازار مواجه شدند و برای خرید با آگهی‌دهنده تماس گرفتند و آگهی‌دهنده به بهانه وجود مشتریان زیاد، با ارائه شماره کارت مبلغی را به عنوان بیعانه از آن‌ها دریافت کرد و پس از آن پاسخگوی تماس‌های آن‌ها نبوده است.

سردار میرفیضی، مبلغ کلاهبرداری شده از مال‌باختگان را یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: با بررسی مستندات و اظهارات شاکیان و انجام کارهای هوشمندانه و تخصصی، ۲ نفر در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: شهروندان برای خرید یا پیش خرید کالای مورد نظر خود از سایت‌های متفرقه و بدون مجوز در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند، همچنین باید توجه داشته باشند تبلیغاتی که در سایت‌های واسطه‌گر با عناوینی از جمله؛ فروش فوری، بدون واسطه، زیر قیمت و… منتشر می‌شود، ممکن است به منظور کلاهبرداری باشند.

کد خبر 5970870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجید محاوی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      2 0
      والله یجوری شده زمونه دیگه به چشماش هم اطمینان نداره