۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹

استاندار مرکزی:

خیران هویت بخش جامعه هستند

خیران هویت بخش جامعه هستند

ساوه- استاندار مرکزی گفت: خیران هویت بخش جامعه هستند و همه دستگاه ها باید مسیر را برای مشارکت آنها در امور خداپسندانه تسهیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه پیش از ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از خیر نیک اندیش مدرسه ساز «حاج ابراهیم عسگریان دماوندی» در سالن امام خمینی ساوه گفت: این خیر نیک اندیش همزمان با فعالیت در حوزه و اشتغال و تولید در عرصه فعالیت‌های مدرسه سازی، سلامت و سایر فعالیت‌های نوع‌دوستی مشارکت دارند و توانسته‌اند در جای جای کشور اقدامات بزرگی در عرصه آموزش با ساخت بیش از ۹۰ واحد آموزشی در کشور و ۱۱ واحد آموزشی و ورزشی و ورزشی در ساوه به ثمر برسانند.

استاندار مرکزی گفت: نیک اندیشی خیران که زندگی خود را وقف کمک به دیگران کرده‌اند، نماد درایت آنان در ایجاد ثمره‌ای معنوی برای سرای آخرت است.

مخلص الائمه اضافه کرد: مدرسه سازان باید به خود ببالند چرا که برخی از افرادی که از این مدارس فارغ التحصیل شدند و در عرصه‌های آبادانی و توسعه علمی مملکت افتخار آفریدند.

وی افزود: تلاش خیران برای ایجاد فضاهای مناسب به منظور تربیت آینده سازان کشور برای ما بسیار مهم و مایه مباهات است.

استاندار مرکزی با قدردانی از تلاش‌های خیران برای کمک به نیازمندان خطاب به آنان اظهار کرد: خیران منجیان آنانی هستند که در شرایط تلخ قرار می‌گیرند.

مخلص الائمه با بیان اینکه استان مهد یک چهارم از مفاخر است، گفت: خیرین هویت بخش جامعه هستند و همه دستگاه‌ها باید زمینه را برای حضور خیران تسهیل کنند.

کد خبر 5970917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha