۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲

مسوول بسیج رسانه گیلان:

تولید محتوای مؤثر و هدفمند نقطه مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن است

تولید محتوای مؤثر و هدفمند نقطه مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن است

رشت- مسوول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه تولید محتوای مؤثر و هدفمند نقطه مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن است، گفت: انعکاس دستاوردهای نظام در بخش‌های مختلف باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

سرهنگ مهدی پارسا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رویداد رسانه‌ای ۲۴ ساعته «جام امید» حرکت تحولی در راستای جهاد تبیین با رویکرد مطالبه گری و امید آفرینی است.

وی با اشاره به محورها و اهداف جام رسانه‌ای امید افزود: این رویداد در سه محور جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی برنامه ریزی شده که خبرنگاران در قالب ۴۰ تیم رسانه‌ای با حضور ۹۶ نفر از رسانه‌های مختلف تولیدات محتوایی خود را با هشتگ پیشرفت گیلان در اختیار رسانه‌ها و مخاطبین قرار دهند.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با اشاره به هجمه شدید رسانه‌ای دشمن بیان کرد: دشمن با اهرم و ابزارهای رسانه‌ای با هدف نا امید کردن مردم، ناکار آمدی نظام و ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم ۲ میلیون کلمه خبر منفی تولید کرده است.

پارسا با بیان اینکه تولید محتوای مؤثر و هدفمند نقطه مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن است، گفت: انعکاس عملکرد و دستاوردهای نظام در بخش‌های مختلف باید مورد توجه رسانه‌ها و خبرنگاران قرار گیرد.

کد خبر 5970934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha