۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵

رئیس اداره بهزیستی شاهرود:

۳۲ نفر از جامعه هدف بهزیستی شاهرود به مشهد مقدس اعزام شدند

۳۲ نفر از جامعه هدف بهزیستی شاهرود به مشهد مقدس اعزام شدند

شاهرود- رئیس اداره بهزیستی شاهرود از اعزام ۳۲ نفر از جامعه هدف این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: هزینه این اعزام از سوی خیران و سازمان بهزیستی تامین شده است.

حسن غربا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی مراسمی صبح امروز سه شنبه ۳۲ نفر از افراد جامعه هدف بهزیستی به مشهد اعزام شدند، ابراز داشت: یکی از اهداف این طرح‌ها کمک به افرادی که تاکنون زیارت امام رضا (ع) نرفتند و یا در آرزوی دیدار دوباره هستند.

وی ضمن بیان اینکه خاطر وضعیت اقتصادی، جسمانی برخی از عزیزان امکان سفر ندارند، افزود: تلاش تا با بهره گیری از ظرفیت خیران این افراد را به آرزوی خودشان برسانیم و آنها را راهی سفر زیارتی کنیم.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه هزینه این اعزام از سوی خیران و سازمان بهزیستی تأمین شده است، ابراز داشت: خیران می‌توانند با حضور در این پویش‌ها کمک کنند تا توان خواهان، زنان سرپرست خانوار و غیره نیز بتوانند با این اقدام خداپسندانه آرزو و شوق زیارت امام رضا علیه السلام را برای این جامعه هدف فراهم کنند.

غربا بابیان اینکه اعزام جامعه هدف به سفرهای زیارتی باعث می‌شود روحیه نشاط، شادابی و توانمندی این افراد ارتقا یابد، تصریح کرد: با توجه به نیازهای این گروه در حوزه حمایت‌های مادی و توانبخشی جامعه هدف به حمایت‌های معنوی و فرهنگی نیز نیازمند است لذا این از مواردی که تحقق آن همراهی دستگاه‌ها و مشارکت خیران را می‌طلبد.

وی افزود: فرهنگ سازی در زمینه حفظ و ترویج سنت‌های اصیل دینی و مذهبی برای جامعه تحت حمایت سازمان ضروری به شمار می‌رود که یکی دیگر از اهداف اعزام زائران جامعه هدف به مشهد بر همین اصل بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این سفر معنوی که سه روز به طول خواهد کشید ۳۲ نفر از توانیابان و ۲ نفر از بهزیستی به پا بوس آقا علی ابن موسی الرضا (ع) شرفیاب شدند.

کد خبر 5970952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha