۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲

معاون نخست‌وزیر لیبی با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد

معاون نخست‌وزیر لیبی با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد

معاون نخست‌وزیر و وزیر بهداشت لیبی با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «رمضان احمد محمد ابوجناح» معاون نخست وزیر و وزیر بهداشت لیبی که در راس هیاتی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با ابراز خرسندی از ارتقا مناسبات بین دو کشور ظرف دو سال گذشته، اضافه کرد، ما هیچ محدودیتی برای توسعه مناسبات نداریم.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود، خوشبختانه ارزیابی ما این است که روابط دو کشور در مسیر درستی قرار گرفته و می توانیم به سرعت توافقات بین دو کشور را اجرائی کنیم.

امیرعبداللهیان افزود: جمهوری اسلامی ایران برای روابط، با لیبی اهمیت قائل است و در این چارچوب برگزاری کمیسیون مشترک و نشست بین تجار و بازرگانان دو کشور می تواند در دستور کار قرار گیرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در تولید تجهیزات پزشکی ظرف سال‌های اخیر، تایید کرد کمیته مشترک سلامت می تواند بین ایران و لیبی تشکیل شود و همکاری دو کشور در زمینه تبادلات پزشکی ارتقا یابد.

رمضان احمد محمد ابوجناح معاون نخست وزیر و وزیر بهداشت لیبی نیز در این دیدار با ابراز خشنودی از سفر به جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، بین جمهوری اسلامی ایران و لیبی روابط مستحکمی از دیر باز وجود داشته است.

وی بر گسترش مناسبات بویژه در حوزه های اقتصادی و پزشکی تاکید کرد.

معاون نخست وزیر لیبی خواستار انسجام و پیوستگی کشورهای مسلمان در شرایط کنونی شد.

معاون نخست‌وزیر لیبی با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد

کد خبر 5971063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha