۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴

بر اساس یک نظرسنجی؛

۵۷ درصد آمریکایی‌ها موافق سیاست بایدن در قبال جنگ غزه نیستند

۵۷ درصد آمریکایی‌ها موافق سیاست بایدن در قبال جنگ غزه نیستند

نظرسنجی روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نشان می‌دهد که ۵۷ درصد مردم این کشور با سیاست بایدن در قبال جنگ غزه مخالف هستند و نسل جدید در آمریکا انتقادات شدیدتری از اسراییل دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نظرسنجی روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نشان می‌دهد که ۵۷ درصد مردم این کشور با سیاست جو بایدن و دولت او در قبال جنگ غزه موافق نیستند.

بر اساس این نظرسنجی، آمریکایی‌های کم سن و سال‌تر و نسل جدید این کشور انتقادات شدیدتری از رویکرد و رفتار اسراییل و واکنش دولت بایدن در قبال جنگ غزه دارند.

این خبر در حالی است که طبق تازه‌ترین نظرسنجی، میزان رضایت از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به پایین‌ترین سطح در دوران ریاست جمهوری او رسیده است به طوری که از هر ۱۰ آمریکایی تنها سه نفر از عملکرد او راضی هستند.

نظرسنجی دانشگاه مون‌ماس حاکی از آن است که میزان رضایت از بایدن در پنج ماه گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته و حالا به پایین‌ترین سطح پس از مراسم تحلیف وی رسیده است. شمار آمریکایی‌های بالغی که از عملکرد بایدن رضایت ندارند، از زمان روی کار آمدن وی در ژانویه ۲۰۲۱، با افزایش بیش از دوبرابری به ۶۱ درصد رسیده است.

در خبری دیگر، پدر یکی از اسرای اسراییلی که در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه کشته شد، در گفتگو با شبکه «ان بی سی» گفت: اسراییل پسر من را دو بار کشت و دولت نتانیاهو فقط به خودش فکر می‌کند.

کد خبر 5971079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha