۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

کشف ۱۲۱ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه/۵ قاچاقچی دستگیر شدند

کشف ۱۲۱ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه/۵ قاچاقچی دستگیر شدند

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه و کشف ۱۲۱ کیلوگرم تریاک و شیشه از آن ها با تلاش پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای ۲ باند، قصد انتقال محموله‌های مخدر از استان‌های شرقی کشور به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی اعضای هر ۲ باند شده و طی عملیات‌هایی جداگانه در ورودی شهر کرمانشاه آنها را متوقف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی‌ها مجموعاً ۱۲۱ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۰۵ کیلو تریاک و ۱۶ کیلوگرم شیشه به همراه ۳ قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه کلت کشف و پنج عضو باند دستگیر شدند.

سردار حاجیان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا ۲۸ آذر بالغ بر ۲ تن و ۶۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ۳۲ باند توزیع مواد نیز متلاشی شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۱۸۲ قاچاقچی در استان با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یادآوری کرد: در این راستا چهار هزار و ۵۲۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و پنج هزار و ۶۷۷ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده‌اند.

سردار حاجیان همچنین از کشف ۱۸ قبضه اسلحه از قاچاقچیان مواد مخدر، تخریب ۹ واحد محل عرضه مواد و پلمب ۳۰۵ واحد دیگر خبر داد و گفت: آن‌هایی که در این وادی قدم می‌گذارند بدانند دستبند سرد پلیس در انتظارشان خواهد بود و حتماً به سزای عملشان می رسند.

کد خبر 5971173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Mw IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      0 0
      درود بر سردار
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      0 0
      سلام درود خدا بر نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی استان که در این راستا زحمت شبانه روزی می کشند ولی مقداری هم به شهرک تعاون سه هم نظارت داشتن
    • سعید IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      0 0
      فقط اعدام جوانا را بدبخت میکنن