۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸

رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه:

اردوی جهادی بهداشتی درمانی در روستای«شول» گناوه برگزار شد

اردوی جهادی بهداشتی درمانی در روستای«شول» گناوه برگزار شد

بوشهر- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنین روستای شول و روستاهای اطراف این شهرستان، اردوی جهادی ۲ روزه درایام فاطمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنین منطقه کم برخوردار شول و روستاهای اطراف، اردوی جهادی ۲ روزه به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ایام فاطمیه برگزار شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: در این اردوی که بیش از ۱۵ نفر متخصص و کارشناس بهداشتی و به همراه نیروهای جهادی حضور داشتند تعداد ۳۲۵ نفر به‌صورت رایگان خدمات تخصصی، درمانی و بهداشتی دریافت کردند.

وی افزود: از اهداف اصلی این برنامه توجه بیشتر به مردم مناطق کمتر برخوردار و امکان دسترسی عادلانه آن‌ها به خدمات بهداشتی و درمانی تخصصی بود.

وی افزود: در این اردوی جهادی خدمات تخصصی توسط متخصصین مجرب ارتوپدی، داخلی، اطفال، چشم‌پزشکی و جراحی عمومی و خدمات دندان‌پزشکی و خدمات بهداشتی توسط کارشناس تغذیه و روان خدمات مامای و ارائه شد.

سید مجید موسوی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان گناوه بیان کرد: تلاش خواهیم کرد این اردوهای جهادی تا پایان سال جاری در تمامی مناطق روستایی شهرستان با همکاری ادارات و سازمان‌های مربوطه برگزار شود.

کد خبر 5971743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha