۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

مراکز سنجش نوآموزان در اردبیل به ۲۷ مرکز ارتقا یافت

مراکز سنجش نوآموزان در اردبیل به ۲۷ مرکز ارتقا یافت

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برای حل چالش‌های جدی در راستای سنجش نوآموزان، مراکز سنجش استان اردبیل از ۱۰ مرکز به ۲۷ مرکز ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد راهبری تربیت دوران کودکی در اردبیل، اظهار کرد: قسمت عمده‌ای از توانایی‌ها و مهارت‌های انسان در دوره کودکی شکل می‌گیرد و بی‌توجهی به این دوران سبب بروز چالش‌های جدی در سنین بالاتر می‌شود.

وی تصریح کرد: اهمیت دوران کودکی و مقطع کودکستان به اندازه‌ای است که ارتقای کیفیت آموزشی به میزان توجه به کودکستان‌ها وابسته است و تجهیز و ساماندهی این مراکز جز اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به جایگاه سازمان تعلیم و تربیت در نظام آموزشی کشور گفت: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و متعاقب آن ستاد راهبری تربیت دوران کودکی با هدف هماهنگی و سازمان‌دهی فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی در زمینه دوره کودکی تشکیل شده و تلاش می‌کنیم در این ستاد با همفکری و تعامل اعضا قدم‌‎های مثبتی در راستای تربیت اوان کودکی برداریم.

صفری با مرور چالش‌های حوزه سنجش نوآموزان افزود: سال‌های متمادی شاهد چالش‌های جدی در زمینه سنجش بدو تحصیل نوآموزان بودیم که با افزایش تعداد مراکز سنجش از ۱۰ به ۲۷ و همچنین افزایش بازه زمانی و تأمین تجهیزات به روز، خوشبختانه شاهد ارتقای کیفی سنجش در استان اردبیل هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: سنجش نوآموزان از مهرماه شروع شده و تا امروز بیش از ۱۰ هزار نفر از آنها مورد سنجش قرار گرفته‌اند.

کد خبر 5971949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha