۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴

معاون صمت بوشهر خبر داد؛

اجرای طرح نظارتی بازار ویژه شب یلدا در استان بوشهر

اجرای طرح نظارتی بازار ویژه شب یلدا در استان بوشهر

بوشهر- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای طرح نظارتی بازار ویژه شب یلدا در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رجایی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۷ آذرماه سال جاری به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در همین راستا تیم‌های نظارتی به صورت محسوس و نامحسوس در هر شهرستان از نحوه عرضه کالا در واحدهای صنفی سطح بازار بازرسی می‌کنند.

رجایی اعلام کرد: طی بازه زمانی مذکور گشت‌های مشترک بازرسی از سطح بازار از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و شهرستان‌های تابعه، با حضور جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و غیره بمنظور بررسی و چگونگی نحوه عرضه کالا از واحدهای صنفی عرضه کننده میوه و تره بار، آجیل و خشکبار و دیگر نیازهای مردم در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه گل و گیاه و یلدای ایرانی شامل آجیل و خشکبار و غیره در محل شرکت نمایشگاه بین المللی استان بوشهر از تاریخ ۲۷ آذرماه سال جاری آغاز و تا ۲ دیماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

رجایی ادامه داد: به منظور حمایت بیشتر از مصرف کنندگان، فروش فوق العاده همراه با تخفیف تعیین شده در برخی از واحدهای صنفی سطح بازار از دیگر برنامه‌های اجرا شده ویژه بازار شب یلدا است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان بوشهر عنوان کرد: با وجود تیم‌های بازرسی تعیین شده در سطح بازار، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف صنفی مراتب را به واحد پاسخگویی به شکایات، شماره تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

کد خبر 5972344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha