۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۳

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد؛

جمع آوری بیش از ۱.۴ میلیارد تومان کمک مردمی در طرح یلدای مهربانی

جمع آوری بیش از ۱.۴ میلیارد تومان کمک مردمی در طرح یلدای مهربانی

کرمانشاه- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه از جمع آوری بیش از ۱.۴ میلیارد تومان کمک مردمی در طرح یلدای مهربانی خبر داد.

رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح یلدای مهربانی در استان کرمانشاه، اظهار کرد: امسال در آستانه شب یلدا پویشی بزرگ با عنوان یلدی مهربانی با هدف تامین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند برگزار شده که در این طرح دفاتر و مراکز نیکو کاری و پایگاه‌های موجود در شهر کمک‌های مردمی را جمع آوری خواهد شد.

وی افزود: پویش یلدای مهربانی از ۲۵ آذر ماه آغاز شده که همشهریان از طریق شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۳-۹۶۲۷ یا با شماره گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۸۳# به خانواده‌های نیازمند کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان اینکه با اشاره به دریافت کمک از مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه برای دریافت کمک‌های مردمی به منظور تهیه سبد کالا معیشتی در شب یلدا، تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های مردمی از ظرفیت همکاری این مراکز نیز استفاده کرده و تاکنون تعداد ۵۵ هزار پیامک به حامیان به منظور حمایت از ایتام در این شب ارسال شده است.

طاهری بیان کرد: تاکنون بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک مردمی با هدف حمایت از خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد یه مناسبت شب یلدا جمع آوری شده است که به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 5972541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha