۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۷

دادستان کرمانشاه خبر داد؛

جلوگیری از ادامه فعالیت مغازه‌های ضایعاتی فاقد مجوز در «آقاجان»

جلوگیری از ادامه فعالیت مغازه‌های ضایعاتی فاقد مجوز در «آقاجان»

کرمانشاه- دادستان کرمانشاه از جلوگیری از ادامه فعالیت مغازه‌های ضایعاتی فاقد مجوز در محله «آقاجان» خبر داد.

حمیدرضا کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ساماندهی وضعیت محله آقاجان، اظهار کرد: آقاجان محله‌ای در دل شهر کرمانشاه است که نزدیک به ۲ هزار خانوار با جمعیتی هشت هزار نفری نیازمند ساماندهی داشت که هم اکنون در روند این اقدام و بررسی ابعاد وضعیت آن برای بهبودی هرچه زودتر قرار داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه در محله آقاجان مردم با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی فراوانی رو به رو بوده که برای ساماندهی آن شورای تأمین استان طی جلسات متعددی برای رفع مشکلات برگزار شد.

دادستان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه راهکارهای جدی برای ساماندهی محله آقاجان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: تخریب و بهره‌برداری خانه‌های مخروبه بدون مالک و تخریب پاتوق‌های فروش مواد مخدر و جمع آوری معتادان در محله آقاجان ۲ راهکار مؤثر شورای تأمین استان برای این محله بود که به مرحله اجرایی نیز رسید.

کریمی در ادامه بر وجود مغازه‌های ضایعاتی و لزوم ساماندهی آنها، گفت: پس از انجام اقدامات در حوزه ساماندهی منازل و مخروبه‌های این محله نوبت به مغازه‌های ضایعاتی این محله رسیده که هم اکنون ۴۰ واحد و مغازه در این محله با این عنوان مشغول فعالیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه اکثر واحدهای خرید و فروش محله آقاجان مجوز فعالیت ندارند، خاطر نشان کرد: واحدهای خرید و فروش ضایعاتی که مجوز ندارند حق ادامه فعالیت نداشته و چرا که فعالیت آنها قانونی نبوده و تنها در صورتی که قادر به ادامه فعالیت بوده که مجوز لازم را دریافت کنند.

کد خبر 5972559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha