۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

معاون استاندار اردبیل:

برگزاری انتخابات پشتوانه اجتماعی ایجاد می‌کند

برگزاری انتخابات پشتوانه اجتماعی ایجاد می‌کند

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در کشورهایی که انتخابات معنایی ندارد برای مردم و حاکمیت پشتوانه‌ای وجود نداشته و منجر به مشکلات بسیار کلان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی با مسئولان نهادهای نمایندگی ولی فقیه در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در برخی از حوزه‌ها عملکرد مناسبی داشته‌اند که لازم است به تولید و انتشار اخبار مثبت و خوب از این عملکرد توجه ویژه کنند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در حوزه‌هایی عملکرد مناسبی داشته‌اند که این عملکرد باید از سوی روابط عمومی‌های این دستگاه‌ها با تولید اخبار مثبت و خوب، به عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: رضایت‌آفرینی واقعی برای مردم یک امر بسیار مهم و اساسی محسوب می‌شود و در عصر امروز که دشمنان قسم خورده ایران شبانه‌روزی در حال بمباران افکار عمومی هستند، باید به شکل مناسب و عملی در قبال این اقدامات دشمنان واکنش داشته باشیم.

قاسمیان افزود: آگاه‌سازی مردم در هر حوزه‌ای جهاد تبیین است و در این موضوع مهم، تولید محتوای مناسب با ابتکارات مختلف بر اساس رده سنی و قشرهای گوناگون، نقش اساسی در جهاد تبیین دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در اسفند سال‌جاری برگزار خواهد شد، همچون دوره‌های گذشته انتخابات بسیار مهم است، بیان کرد: در کشورهایی که انتخابات وجود نداشته و معنایی ندارد، برای مردم و حاکمیت پشتوانه‌ای وجود نداشته و منجر به مشکلات بسیار کلان می‌شود.

کد خبر 5972768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha