۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵

استاندار خراسان شمالی:

جهت اطلاع‌رسانی اقدامات دولت از ظرفیت همه رسانه‌ها استفاده شود

جهت اطلاع‌رسانی اقدامات دولت از ظرفیت همه رسانه‌ها استفاده شود

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: علاوه بر فضای مجازی از ظرفیت همه رسانه‌ها و حتی نشریات مکتوب برای اطلاع رسانی اقدامات دولت باید بهره‌ برد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر پنج‌شنبه در شورای اطلاع‌رسانی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر فضای مجازی از ظرفیت همه رسانه‌ها و حتی نشریات مکتوب برای اطلاع رسانی اقدامات دولت باید بهره برد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی اهم اقدامات شاخص خود را جهت اطلاع رسانی به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه دشمن از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مختلف بر علیه ایران استفاده می‌کند، افزود: فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای دشمن نیازمند تقابل متناسب است و دشمنان قصد دارند موضوع «ایران قوی» را مورد ضربه قرار دهند اما ریشه آنها خشکانده می‌شود و شاهد اقتدار ایران خواهیم بود.

حسین‌نژاد گفت: هر چند هجمه‌های اقتصادی در کشور وجود دارد اما باید مراقبت‌های بیشتری اعمال شود و نباید شایعات اثرگذار باشند.

استاندار خراسان شمالی به نقش مهم روابط عمومی‌ها در انتشار اقدامات اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان پیشرفت برای روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شود تا با اقدامات استان در حوزه‌های مختلف آشنایی پیدا کنند.

وی در خصوص افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیز افزود: افزایش مشارکت را می‌توان با اطلاع رسانی از زبان‌های مختلف از خدمات دولت در جهت امید آفرینی و ایجاد خوشبینی عملی کرد.

کد خبر 5972848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha