۱ دی ۱۴۰۲، ۹:۵۶

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مرزبانی از مرزهای ایران اسلامی کار حساس و مهمی است

مرزبانی از مرزهای ایران اسلامی کار حساس و مهمی است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مرزبانی از مرزهای ایران اسلامی کار حساس و مهمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری صبح جمعه با حضور در مرز خسروی و بازدید از پاسگاه‌های مرزی با قدردانی از مجاهدت‌های مرزبانان، اظهار کرد: مرزبانی کاری مهم، حساس و خطیر است که انجام آن به‌بهترین شکل ممکن، نیاز به صبر جمعی دارد.

وی زیارت مؤمنین را از عبادت‌های بزرگ خواند و افزود: شب یلدا از این جهت مبارک است که فرصت مناسبی برای صله رحم و تقویت دوستی‌ها و محبت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با مروری بر ارزش و پاداش مرزبانی در پیشگاه خداوند قادر و سبحان، تصریح کرد: شما مرزبانان گرانقدر هم به وظیفه‌ی ملی خود عمل می‌کنید، هم از مرزهای اسلام حفاظت می‌کنید و هم مشغول آبادکردن آخرت خود هستید. شهدا در روز جزا به مجاهدت‌های شما شهادت خواهند داد.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به اینکه این سرزمین متبرک است به قدوم و خون شهدا، عنوان کرد: اینجا سرزمین معنویت است، سرزمین نمازهای شب رزمندگان و اشک‌های آن‌ها در مناجاتشان است و مرزبانی در مرزهای مقدس جمهوری اسلامی که پرچم الله (تبارک‌وتعالی) را در عالم برافراشته است، توفیقی عظیم است.

وی اضافه کرد: درحالی‌که تمام دنیا را کفر گرفته است، ملت شریف، بزرگ و سربلند ایران اسلامی پرچم توحید را به‌اهتزاز درآورده‌اند و برای این پرچم چندین‌هزار نفر از بهترین افراد جامعه را در راه خدا تقدیم کرده‌اند.

کد خبر 5973143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha