۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲

رئیس فدراسیون جودو:

فدراسیون جودو در ۴ سال تعلیق ایام سختی را پشت سر گذاشت

فدراسیون جودو در ۴ سال تعلیق ایام سختی را پشت سر گذاشت

بوشهر- رئیس فدراسیون جودو گفت: فدراسیون جودو در چهار سال تعلیق ایام سختی را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش میراسماعیلی صبح جمعه در مجمع عمومی سالانه جودو استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تقویت جودو در شهرها و استان‌های مختلف برنامه‌های خوبی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: با رایزنی انجام شده با رئیس فدراسیون جهانی جودو یک مربی خارجی برای ارتقا ورزشکاران و مربیان جودو با هزینه‌های فدراسیون جهانی به‌زودی به ایران اعزام و کار آموزش آغاز می‌شود.

رئیس فدراسیون جودو یادآور شد: در بخش تجهیزات تشک تاتامی و لباس جودو با تقبل فدراسیون جهانی به فدراسیون جودو ایران اهدا خواهد شد.

وی گفت: با رایزنی با فدراسیون آسیایی ۲ میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا و باشگاه‌های قهرمانی آسیا به میزبانی جزیره کیش تا پایان امسال در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

میراسماعیلی گفت: با رایزنی انجام شده دو میزبانی مسابقات جودو قهرمانی آسیا و باشگاه‌های قهرمانی آسیا به میزبانی جزیره کیش تا پایان امسال در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت‌: بوشهر یکی از استان‌های برتر جودو در کشور است که موفقیت خوبی در برگزاری میزبانی مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور به دست آورد.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه این فدراسیون در ۴ سال تعلیق ایام سختی را پشت سر گذاشت، خاطرنشان کرد: پس از این تعلیق مسیر قهرمانی فدراسیون دوباره آغاز شد که مهمترین رویداد بین‌المللی این فدراسیون کسب ۲ نشان طلا و یک برنز در مسابقات جهانی در رشته کاتا رقم خورد.

کد خبر 5973257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha