۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱

مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر:

قطع شبانه درختان حاشیه جاده عباس آباد توسط باند معتادان

قطع شبانه درختان حاشیه جاده عباس آباد توسط باند معتادان

نوشهر- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- نوشهر گفت: قطع شبانه درختان حاشیه جاده عباس آباد- کلاردشت توسط عوامل سودجو و دارای اعتیاد که در قالب باند فعال هستند، انجام شده است.

مهرداد خزایی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قطع شبانه درختان جنگلی حاشیه جاده عباس آباد به کلاردشت توسط عوامل سودجو و متخلفین سابقه دار با سوابق کیفری و حبس متعدد و دارای اعتیاد به مواد مخدر که به صورت باندی و سازمان یافته فرا استانی فعال هستند، صورت گرفت.

وی اظهار داشت: با هوشیاری مأموران منابع طبیعی شناسایی و اقدامات قضائی با تشکیل پرونده انجام شده و حکم جلب سودجویان از سوی دادستان شهرستان عباس آباد صادر که به زودی با همکاری نیروی انتظامی و عوامل امنیتی شهرستان، دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح قضائی خواهند شد.

خزایی ضمن قدردانی و احترام به همه کسانی که نگاه ویژه به منابع طبیعی دارند و گزارشات را به حافظان منابع طبیعی می‌رسانند افزود: کد امداد جنگل و مرتع با شماره تماس ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی، آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، قاچاق چوب است.

وی از عموم مردم طبیعت دوست درخواست کرد با ارسال گزارش‌های خود در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی یاریگر حافظان انفال باشند.

کد خبر 5973759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha