۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴

استاندار هرمزگان:

مدیران موظف به دفاع ازکارنامه دولت وتبیین اقدامات انجام شده هستند

مدیران موظف به دفاع ازکارنامه دولت وتبیین اقدامات انجام شده هستند

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: مدیران استانی موظف به دفاع از کارنامه دولت و تبیین اقدامات انجام شده هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در جلسه ستاد بررسی مصوبات سفر رییس جمهور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مسئله تبیین اقدامات انقلاب تاکید فرمودند که نشان دهنده میزان اهمیت این مسئله است.

استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به استان گفت: با توجه به نزدیک بودن سفر رییس جمهور به هرمزگان می‌توان با تبیین اقدامات ویژه این دولت به مردم و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های توسعه‌ای، موج امید آفرینی در استان ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: در این دولت کارهای بزرگی انجام شده که نیازمند تبیین و معرفی به مردم است، مدیران استان موظف هستند در حوزه فعالیت خود از عملکرد ۲ ساله دولت دفاع کرده و اقدامات انجام شده را با توان تخصصی و رسانه‌ای به تصویر بکشند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: در فرصت باقیمانده تا سفر رئیس جمهور محترم به استان، بایستی مصوبات نهایی شده و در قالب یک تصویر کلی که منافع استانی و ملی را تامین کند دیده شود تا مانع از گسستگی پروژه‌های پیشنهادی در این سفر شود.

وی ادامه داد: باید در تدوین نهایی مصوبات سفر از ظرفیت‌های مختلف از جمله صندوق توسعه ملی، معافیت‌ها، برنامه هفتم توسعه و برنامه بودجه سال آینده هم نهایت استفاده را برد و در طرح‌های پیشنهادی عنوان کرد.

کد خبر 5974765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha