۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی کرمان:

سقوط به عمق ۱۰۰ متری چاه در محی آباد کرمان جان مقنی را گرفت

سقوط به عمق ۱۰۰ متری چاه در محی آباد کرمان جان مقنی را گرفت

کرمان- معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان از جان‌ باختن یک مقنی، به‌علت سقوط در عمق ۱۰۰ متری چاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید حسینخانی صبح یکشنبه با اشاره به جان‌باختن یک نفر مقنی، اظهار کرد: این حادثه شب گذشته به‌علت سقوط در چاه و در حوالی روستای محی‌آباد رخ داده است.

وی افزود: با اطلاع از وقوع این حادثه فوراً تیم‌های تخصصی امداد و نجات به همراه خودروهای مجهز به تجهیزات نجات، از ایستگاه شماره ٩ کرمان به محل حادثه اعزام شدند.

حسینخانی گفت: بعد از رسیدن به محل حادثه، عملیات امدادونجات با توجه به شرایط خاص و عمق زیاد چاه آغاز شده است.

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان علت اولیه این حادثه را بی‌احتیاطی در فرآیند حفاری عنوان کرد.

وی تاکید کرد: متأسفانه این مقنی، در هنگام تاریکی شب مشغول به‌کار بوده که در چاه سقوط می‌کند و در عمق تقریباً ١٠٠ متری، جان خود را از دست می‌دهد.

حسینخانی گفت: به‌دلیل سقوط مقنی به عمق زیاد چاه، پس از تلاش بیش از ۲ ساعته آتش‌نشانان، متأسفانه پیکر بی‌جان این مقنی که تبعه کشور افغانستان بود از چاه خارج شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: در هنگام حفر چاه، تمام نکات ایمنی و احتیاطی را در نظر بگیرند و خصوصاً در هنگام تاریکی هوا، از هرگونه حفاری خودداری کنند.

کد خبر 5974770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha