۴ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲

مدیر یک شرکت دانش ‌بنیان:

متخصصان کرمانی چراغ راهنمایی رانندگی هوشمند ساختند

متخصصان کرمانی چراغ راهنمایی رانندگی هوشمند ساختند

کرمان- توسط متخصصان شرکت دانش‌ بنیان عضو پارک علم و فناوری کرمان، چراغ راهنمایی رانندگی هوشمند طراحی و ساخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر شرکت دانش بنیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این چراغ راهنمایی هوشمند از لحاظ ظاهری دارای طراحی منحصر به فرد و از نظر اطلاع رسانی و نمایش داده روی دستگاه نیز کاملاً نوین است.

محمد رمضانی ادامه داد: عملکرد محصول به گونه‌ای است که پیام ایست، حرکت و یا هشدار به‌زبان فارسی و با کلمه لطفاً، روی مانیتور نوشته می‌شود.

رمضانی بیان کرد: یکی از مزیت‌های فناورانه این محصول ساده سازی است که در شبکه‌های سیم‌کشی و کابل در چراغ‌های راهنمایی رانندگی انجام شده است.

مدیر شرکت دانش بنیان ساخت چراغ‌های راهنمایی رانندگی هوشمند گفت: تعداد کابل‌های سیم در چراغ‌های راهنمایی رانندگی جدید نسبت به چراغ‌های قدیمی بسیار کم‌تر است.

رمضانی در ادامه یادآور شد: این چراغ راهنمایی دارای یک بُرد یا مانیتور با ابعاد بزرگ است که بالای دستک چراغ نصب می‌شود.

وی با تاکید بر تأثیرگذاری و توجه بیشتر مخاطب به پیام‌ها، ادامه داد: همه اطلاعات ازجمله پیام‌های ترافیکی، تاریخ، ساعت، پیام‌های هشدار، ایست و حرکت، روی این مانیتور قابل نمایش هستند.

رمضانی بر مزیت و تأثیری نصب این چراغ‌های راهنمایی رانندگی نوین بر کاهش جرایم رانندگی و رعایت قانون توسط شهروندان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: بازخوردهایی که از نصب این چراغ‌ها در استان کرمان، شهر بندرعباس و خراسان رضوی گرفته شده بسیار مثبت بوده است.

مدیر شرکت دانش بنیان در پایان اظهار کرد: براساس آمار شهرداری و پلیس راهنمایی رانندگی، با نصب این چراغ‌های راهنمایی رانندگی جرایم به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

کد خبر 5975812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha