در راستای ارتقای زیست بوم نوآوری دینی؛

کارگاه «تفکر تعاون‌آفرین» راهبردهای نوین مردمی سازی برگزار می شود

کارگاه «تفکر تعاون‌آفرین» راهبردهای نوین مردمی سازی برگزار می شود

کارگاه «تفکر تعاون‌آفرین» راهبردهای نوین مردمی سازی در راستای ارتقای زیست بوم نوآوری دینی؛ از سوی مرکز نوآوری آلاء برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز نوآوری آلاء در راستای ارتقای زیست بوم نوآوری دینی کارگاه "تفکر تعاون‌آفرین" راهبردهای نوین مردمی سازی در مدیریت ایده تا اجرا برگزار می‌کند

در این کارگاه به راهبردهای نوین مردمی سازی در مدیریت ایده تا اجرا با طرح سوال‌هایی از جمله آیا ایده‌های خوبی را اجرا کردید؟!؛ دغدغه مقیاس‌پذیری و توسعه آن را با منابع کم را دارید؟!دانش مردمی سازی با دانش جمع سپاری متفاوت است.

این کارگاه به افراد کمک می‌کند تا ایده‌هایتان را در قالب و اصول درست، مردمی‌سازی کنید. با هزینه کمتر و توسعه چند برابری.

این رویداد که با حضور کارشناسان حوزه طراحی اجتماعی برگزار می‌شود و مناسب برای طلاب برادر فعال و دارای ایده و دغدغه پیاده‌سازی آن است.

رویداد تفکر تعاون‌آفرین در پنجشنبه ۷ دیماه ۱۴۰۲ در قم، سالن همایش‌های مرکز نوآوری آلاء برگزار می‌شود.

علاقه مندان به شرکت در جلسه می‌توانند با استفاده از لینک زیر ثبت نام نموده و در صورت پذیرش، در این رویداد متفاوت شرکت نمایند. https://aalaa.ir/thinking

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق مدیر کانال مرکز نوآوری آلاء به آدرس aalaa_ir در پیام رسان ایتا اقدام نمائید.

کارگاه «تفکر تعاون‌آفرین» راهبردهای نوین مردمی سازی برگزار می شود

کد خبر 5976147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha