۴ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبرداد؛

تحلیل هیدرولیکی لحظه‌ای و پایش آنلاین فشار شبکه توزیع آب اصفهان

تحلیل هیدرولیکی لحظه‌ای و پایش آنلاین فشار شبکه توزیع آب اصفهان

اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از تحلیل هیدرولیکی لحظه‌ای و پایش آنلاین فشار شبکه توزیع آب اصفهان با کمک نرم افزارهای پیشرفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اکبریان ظهر دوشنبه در نشست با معاونان و مدیران شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصفهان تنها شهری در کشور است که شبکه توزیع آب آن به صورت لحظه‌ای مورد تحلیل هیدرولیکی و پایش آنلاین قرار می‌گیرد، اظهار داشت: به منظور آبرسانی پایدار به مردم اصفهان، تمام نقاط شهر با کمک نرم افزارهای پیشرفته و بومی به صورت ۲۴ ساعته کنترل و مورد تحلیل هیدرولیکی قرار گرفته و فشار شبکه به صورت یکنواخت تنظیم می‌شود.

وی تعامل آبفا و شهرداری را امری مؤثر در خدمات رسانی پایدار به مردم دانست و خاطرنشان کرد: برای خدمات رسانی بی وقفه به مردم باید این دو دستگاه خدمات رسان بیش از پیش همکاری و تعامل را در دستور کار قرار دهند تا رضایت مردم بیش از گذشته فراهم شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بر تشکیل کارگروه‌های تخصصی میان آبفا و شهرداری تاکید کرد و گفت: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی میان فعالان صنعت آبفا و شهرداری بی تردید از برخی از موازی کاری‌ها جلوگیری می‌شود که این امر درنهایت نه تنها باعث کاهش وقت و هزینه شده بلکه دسترسی مردم به خدمات در بازه زمانی کوتاه‌تری صورت می‌گیرد.

اکبریان تصریح کرد: تسریع در صدور مجوزهای لازم در خصوص اجرای زیر ساخت‌های لازم و همچنین واگذاری انشعابات در بخش آب و فاضلاب موجب دسترسی سریع و آسان مردم به خدمات آبفا می‌شود که انتظار می‌رود شهرداری اصفهان در این زمینه همکاری لازم را با آبفای استان مد نظر قرار دهد.

وی در ادامه خواستار برگزاری مستمر جلسات میان آبفا و شهر داری شد و افزود: با هم اندیشی و هم افزایی که میان آبفا و شهرداری صورت می‌گیرد می‌توان ارائه پیشنهادات و راهکارهای مؤثر برای مدیریت شهری و حل مشکلات مردم را انتظار داشت.

کد خبر 5976192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha