۴ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد؛

کمک ۵۴ میلیارد تومانی حامیان بوشهری به فرزندان ایتام و محسنین

کمک ۵۴ میلیارد تومانی حامیان بوشهری به فرزندان ایتام و محسنین

بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در ۹ ماهه سال جاری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان به حساب فرزندان ایتام و محسنین استان بوشهر از سوی حامیان این فرزندان واریز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۲۵ هزار حامی که اطلاعات آنها در سامانه طرح اکرام ثبت شده، با تحت حمایت قرار دادن دو یا چند فرزند، با عنوان فرزند معنوی در زمینه خدمت رسانی همواره کمک حال و دست گیر کمیته امداد بوده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: این حامیان ماهیانه با مبالغ متفاوتی به حساب فرزندان معنوی خویش واریز می‌کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر قریب به هشت هزار فرزند یتیم و محسنین از مراحم حامیان اکرام بهره مند می‌شوند که از یک تا چند حامی دارند و از این تعداد ۱۹۰ فرزند فاقد حامی هستند.

عباس روشن در پایان با تاکید کرد: همه افراد نوع دوست و نیک اندیش می‌توانند جز حامیان طرح اکرام باشند و با انتخاب فرزند‏ و یا فرزندان معنوی و واریز مبلغ دلخواه به حساب مستقیم این فرزندان در این کار خدا پسندانه شریک شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر روش‌های ثبت نام و همکاری در طرح اکرام را مراجعه به سایت و انتخاب گزینه استان بوشهر و یا ارسال کلمه حامی به سامانه پیامکی و یا تماس با شماره تلفن تعیین شده در ساعات اداری اعلام کرد.

کد خبر 5976266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha