۴ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۱۸

فرمانده انتظامی مشهد:

عاملان درگیری با شهروندان در مشهد دستگیر شدند

عاملان درگیری با شهروندان در مشهد دستگیر شدند

مشهد- فرمانده انتظامی مشهد گفت: چهار نفر از عاملان ایجاد درگیری و راهبندان برای خودروهای عبوری شهروندان در بلوار هاشمیه مشهد دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری و راهبندان توسط سرنشینان ۲ دستگاه سواری سمند و پراید برای خودروهای عبوری در بلوار هاشمیه مشهد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مأموران کلانتری شهید نجفی مشهد با اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی چهار نفر از عاملان این ماجرا که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشته را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در تحقیقات از متهمان مشخص شد علت این ماجرا سانحه برخورد جزئی ٢ خودرو بوده که سرنشینان آن پس از مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها مصدوم شده بود.

نگهبان گفت: متهمان که بین ۱۸ تا ۲۷ سال سن دارند در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر نزاع دسته جمعی و ایجاد مزاحمت برای خودروهای عبوری اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: خودروهای این افراد توقیف شد و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 5976415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha