۴ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی بهاباد خبر داد؛

تجهیزات اهدایی بنیاد علوی در مدارس آسفیچ توزیع شد

تجهیزات اهدایی بنیاد علوی در مدارس آسفیچ توزیع شد

یزد- دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در بهاباد گفت: با کمک بنیاد علوی ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای خرید تجهیزات ضروری مورد نیاز مدارس بخش آسفیچ شهرستان بهاباد هزینه شد.

حسین زینلی در حاشیه توزیع تجهیزات بنیاد علوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه تجهیزات اهدایی بنیاد علوی است که بین مدارس بخش آسفیچ شهرستان بهاباد توزیع شد، اظهار کرد: این تجهیزات شامل دستگاه کپی، آبسردکن، چابگر، کامپیوتر و میز و صندلی معلم و صندلی دانش آموز، دوربین مداربسته، کمد و تخته و هارد کامپیوتر است که در بین مدارس بخش آسفیچ بهاباد توزیع شد.

زینلی همچنین در مورد فعالیت‌های دیگر بنیاد علوی در مدارس بخش آسفیچ افزود: تمامی مدارس بخش مرکزی و بخش آسفیچ از محل اعتبارات بنیاد علوی در دو سال گذشته گاز رسانی شده اند و تجهیزاتی که توسط مدارس درخواست شده بود، تهیه و در اختیار آنها گذاشته شد.

در مراسم اهدای تجهیزات آموزشی مدارس بخش آسفیچ بهاباد، خانی معاون پشتیبانی و توسعه و تجهیز اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیر و معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهاباد، امام جمعه و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار و دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی حضور داشتند.

کد خبر 5976515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha