۵ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خبر داد؛

ثبت نام ۱۱۰ بانوی قزوینی برای شرکت در کنگره بانوان تاثیرگذار

ثبت نام ۱۱۰ بانوی قزوینی برای شرکت در کنگره بانوان تاثیرگذار

قزوین- مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با بیان اینکه دومین کنگره بانوان تأثیرگذار در استان قزوین برگزار می‌شود، از ثبت نام ۱۱۰ بانوی قزوینی در این کنگره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کبری علیخانی در نشست مشاورین بانوان فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه دومین کنگره بانوان تأثیرگذار در استان قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: بانوان تأثیرگذار به کسانی گفته می‌شود که پویا و فعال هستند و در هر گوشه از ایران اسلامی ضمن حفظ روحیه زنانه، در خانواده و عرصه‌های مهم جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: معرفی و انتخاب بانوان تأثیرگذار با هدف اجرای سند تحول دولت مردمی در راستای ترویج زن الگوی سوم انجام می‌شود که می‌تواند نمایش خوبی از توانمندی‌های زنان در حوزه‌های مختلف باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: بانوان تأثیرگذار قزوینی که در عرصه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاست‌گذاری و حکمرانی و ورزش فعالیت دارند می‌توانند با مراجعه به سایت banooiran.ir در این کنگره ثبت نام کنند.

علیخانی اظهار کرد: دبیرخانه دائمی کنگره ملی در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری تشکیل شده و در استان‌ها نیز دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به عنوان زیر مجموعه بخش‌های علمی و اجرایی کنگره را در قالب کارگروه‌های تخصصی پیگیری می‌کند.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام در این کنگره تا ۸ دی ماه جاری است، همچنین کنگره در تاریخ سیزدهم دی ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اظهار کرد: تاکنون ۱۱۰ بانوی قزوینی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای شرکت در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار ثبت نام کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد، در پایان ۳ بانوی تأثیرگذار استانی در سطح ملی انتخاب می‌شوند.

کد خبر 5976841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha