۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۷۲۴۰ حامی در استان زنجان جذب شد

۷۲۴۰ حامی در استان زنجان جذب شد

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۲۴۰ حامی جدید در استان جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ هزار و ۸۵۲ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اظهار کرد: حامیان همکار در این طرح ۳۲ هزار و ۳۵۸ نفر است.

وی با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی نسبت به جذب حامی برای ایتام اقدام می‌شود، افزود: از اول امسال تاکنون ۷ هزار و ۲۴۰ حامی به حامیان استان اضافه شده است.

صالحی از همکاری بسیار خوب حامیان با این نهاد خبر داد و گفت: امسال سرانه دریافتی ایتام به یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: مردم نیک اندیش زنجان می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ و ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیرحضوری یا از طریق مراجعه به دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری سراسر استان حمایت مادی و معنوی از فرزندان تحت حمایت این نهاد را عهده دار شوند.

کد خبر 5976937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha