۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

۲ سارق کیف قاپ در پیشوا دستگیر شدند

۲ سارق کیف قاپ در پیشوا دستگیر شدند

پیشوا- جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری دو سارق کیف قاپ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شهرام امیریان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره کیف از قاپی های متعدد در پیشوا، بلافاصله تیم‌های تخصصی از مأموران پلیس آگاهی، بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از مال باختگان مشخص شد که راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت اقدام به کیف قاپی از بانوان می‌کنند و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: در روند تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از دو جوان کیف قاپ به دست آمد و هر دو در عملیاتی از سوی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۶ فقره کیف قاپی در شهرستان خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان برگردانده شد.

امیریان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند گفت: از شهروندان به خصوص خانم‌ها می‌خواهیم از تردد تنها در ساعات پایانی شب و اماکن خلوت پرهیز کرده و به توصیه‌های پلیس در پیشگیری از کیف قاپی توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 5977016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha