۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲

امام جمعه قم:

مردم در انتخابات به عملکرد افراد توجه کنند

مردم در انتخابات به عملکرد افراد توجه کنند

قم- امام جمعه قم گفت: مردم در صحنه انتخابات باید شعارهایی که از سوی افراد و یا جریان های وابسته به آن فرد داده می شود را رصد و با در نظر گرفتن عملکردها تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر سه شنبه در دیدار با رئیس سازمان سوادآموزی گفت: امام راحل از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و شعارهایی داشتند که آنان را برجسته کردند.

امام جمعه قم بیان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در ابتدای پیروزی این انقلاب دو نهاد نهضت سواد آموزی و کمیته امداد را پایه گذاری کردند که مأموریت این نهادها از بین بردن بی سوادی و فقر در کشور بوده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: نهضت سوادآموزی امروز وظیفه دارد تا در راستای ارتقا سطح فکری و آگاهی افراد جامعه تلاش کند.

آیت الله سعیدی بیان کرد: امام راحل انتظار داشتند که مردم همواره در صحنه حضور داشته باشند که در این راستا نیازمند افزایش بصیرت افزایی و توجه به ارزش‌های اسلامی هستیم.

امام جمعه قم افزود: مردم با به صحنه آمدن، نظام اسلامی را در این کشور مستقر کردند و امروز نیز باید ابعاد مختلف انقلاب اسلامی را شناخت و در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام و انقلاب قدم برداشت.

آیت الله سعیدی گفت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی خود به شعارهایی که داده بود، پایبند بوده و در عمل نیز به آن التزام داشته است که همین امر نشان از مردمی بودن این نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم در صحنه انتخابات باید شعارهایی که از سوی افراد و یا جریان‌های وابسته به آن فرد داده می‌شود را رصد کنند و با در نظر گرفتن عملکردها تصمیم بگیرند و تنها شعار دادن کافی نیست.

کد خبر 5977096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha