۵ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹

فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره):

فرهنگ شهادت تضمین کننده عزت و اقتدار جامعه است

فرهنگ شهادت تضمین کننده عزت و اقتدار جامعه است

نوشهر- فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر فرهنگ شهادت را نیاز جامعه و تضمین کننده عزت و اقتدار کشور دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار آریا شفقت رودسری شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای غواص عملیات کربلای ۴ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس استان مازندران و شهرستان نوشهر یادواره شهدا را گامی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها دانست.

وی افزود: نظام استکباری از ابتدای خلقت در دو جبهه فعال بوده است در حالی که شعار ما مسلمانان برگرفته از متن قرآن است.

وی با عنوان این که نه به کسی ظلم می‌کنیم و نه اجازه ظلم می‌دهیم و نظام استکباری این مسأله را برنمی تابد، اظهار کرد: انجام مأموریت پیمایش دور دنیا توسط ناوگروه ۸۶ را اقدامی ارزشمند بوده که سبب تحیر جهانیان شده است.

فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام راحل نوشهر با عنوان این که مأموریت خطیر و حساس توسط یک ناوشکن هزار و ۱۰۰ تنی انجام شده است، افزود: این مأموریت در سایه عزت و اقتداری که شهیدان رقم زدند، کسب شده است.

دریادار شفقت گفت: فرهنگ شهادت در دین و مذهب ما سبب عزت و اقتدار کشور ما شده است زیرا شهادت یک مرگ تاجرانه است.

وی با بیان این که جامعه ما بیش از گذشته نیازمند فرهنگ شهادت است، آن را تضمین کننده عزت و اقتدار کشور دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس نه تنها وجبی از خاک کشور را از دست ندادیم بلکه امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهانی اثرگذار است.

وی گفت: جوانان امروز دل پاک‌تر و دلسوزتر از گذشته هستند و باید جهاد تبیین برای نشر ارزش‌ها صورت گیرد

دریادار شفقت با اظهار این که امروز نه تنها نیازمندی‌های نیروی دریایی را تولید می‌کنیم بلکه آمادگی برای صادرات تجهیزات دریایی داریم، گفت: این ناشی از عزت و اقتدار کشور است.

کد خبر 5977413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha