۵ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۵۸

با حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد؛

مجمع عمومی بسیجیان بهاباد برگزار شد

مجمع عمومی بسیجیان بهاباد برگزار شد

یزد- مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بهاباد با حضور فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مسوولان بهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این همایش با اشاره به حماسه ۹ دی و دهه بصیرت و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مجمع بسیجیان یکی از مهم‌ترین ثمرات بسیج و متشکل از افرادی دلسوز، متخصص و انقلابی است و ظرفیتی بسیار ارزشمند و البته علمی برای پیشبرد امور و کمک به سایر دستگاه‌های شهرستان دارد.

سرهنگ حمیدرضا فرهمند، یکی از بزرگترین ظرفیت ‌های بسیج را تشکیل این مجمع دانست و بیان کرد: این مجمع مشکلات شهرستان را رصد و بر اساس آن برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مجمع بسیجیان یک اتاق فکر بزرگ است و در راستای حل مشکلات و مطالبات مردمی قدم بر می‌دارد، افزود: هدف از این مجمع کمک به دولت انقلابی در راستای تحقق ایجاد دولت اسلامی و حل مشکلات جامعه است.

فرهمند ادامه داد: مجمع بسیجیان شهرستان بهاباد ظرفیت بسیار خوبی متشکل از صاحب نظران نخبه، دانشگاهی و رسانه‌ای شامل شش قشر تخصصی دارد و این افراد دارای دو ویژگی انقلابی و بسیجی بوده و در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند.

گفتنی است؛ در این نشست کارگروه‌های آموزش و تربیت، فرهنگی و اجتماعی، کارگروه بهداشت و روان گزارش‌هایی از ایده‌ها و پیشنهادهای خود را در این مجمع بیان کردند.

کد خبر 5977581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha