۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱

رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس:

نیازمند تقویت جبهه خودی در فضای مجازی هستیم

نیازمند تقویت جبهه خودی در فضای مجازی هستیم

شیراز - رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: تولید محتوا در فضای مجازی حرف اول را می‌زند و هر چند تاکنون اقدامات خوبی در این عرصه توسط جبهه خودی انجام شده اما نیازمند تقویت آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محسن هاشمی در افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مرحله استانی در شیراز گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چند سالی است به صورت سراسری در کشور، با هدف شناسایی و رشد و پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود و گامی است در راستای مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم که سال‌ها است مقام معظم رهبری به آن اشاره دارد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس بیان کرد: امروز ششم دی‌ماه در شهر شیراز، منتسب به شهر احمد بن موسی (ع) در جمع جوانانی هستیم که در این رویداد گرد هم جمع شده‌اند تا بتوانند در یک نبرد سالم و ۴۸ ساعته به رقابت بپردازند و در نهایت بهترین‌ها به تهران و رویداد ملی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه این رویداد و برگزاری آن می‌تواند تأثیرات بسیار زیادی در حوزه تولید محتوا داشته باشد، گفت: ساختار و قالب‌های فضای مجازی در همه کشورها و در نزد همه فرهنگ‌ها مشترک است؛ ولی آنچه باعث تفاوت بین آنها می‌شود چیزی جز محتوا نیست، از این رو ارزش گزاری در حوزه فضای مجازی و در نظر گرفتن سیاه و سفیدها، اخلاق، فرهنگ و معنویت در این فضا در گرو تولد محتوایی است که ما می‌توانیم به شبکه گسترده اینترنت ارائه دهیم.

برترین‌های این رویداد در خدمت کنگره ۱۵ هزار شهید فارس قرار خواهند گرفت

هاشمی ادامه داد: در این رویداد مقرر شده که بهترین‌ها را انتخاب کنیم تا علاوه بر بازاریابی آنان، در آبان‌ماه سال آینده به عنوان کمیته فضای مجازی در کنگره بزرگ سرداران و امیران شهید استان فارس از ظرفیت‌شان بهره ببریم.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، در ادامه با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های جانبی این رویداد دعوت از برخی از مدارس، نخبگان و مدیران است تا با آشنایی و درک این فضا دانش‌آموزان و دانشجویان خود را جهت انتخاب رشته به این فضا سوق دهند، تصریح کرد: امید است چنین رویدادهایی انرژی مضاعفی به ما دهد تا بتوانیم گام‌های بلندی را در راستای راه‌اندازی هنرستان رسمی هنرهای دیجیتال در استان فارس برداریم.

وی در خصوص نقش پرورش چنین نیروهایی در عرصه تولید محتواهای دیجیتال و مقابله در عرصه جنگ نرم تاکید کرد: در فضای مجازی آنچه حرف اول را می‌زند تولید محتوا است و وقتی به عرصه جنگ رسانه‌ای بر علیه نظام، کشورمان و جبهه مقاومت نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که دشمن در فضای مجازی توانسته گاهی ما را شکست دهد؛ هر چند تاکنون اقدامات خوبی در این عرصه انجام شده اما نیازمند تقویت جبهه خودی هستیم.

هاشمی در پایان عنوان کرد: در اختتامیه این رویداد که روز جمعه هشتم دی‌ماه با حضور مدیران ارشد استانی برگزار خواهد شد با جوایز ارزنده منتخبین را به مرحله کشوری بدرقه خواهیم کرد.

کد خبر 5978013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کریم دلاور IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      من مقامات عزیزان سپاه میخام به نظر خودم که 26ماهی را در جبهه بودم وچهل ساله که عضو بسیج هستم که کل بسیجیان را مسلح کنند که اگه خدای نکرده جایی اتفاق بیفتد تا دیگران خبر پیدا کنند حد اقل میشه جلوگیری از خرابکاری کرد چون مزدور تو مملکت ما زیاده وباید مواظب باشیم حالا این نظر من بود فکری بفرمایید