۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴

از طریق مراکز نیکوکاری انجام شد؛

کمک ۱۰۴ میلیارد تومان نیکوکاران به نیازمندان کردستانی

کمک ۱۰۴ میلیارد تومان نیکوکاران به نیازمندان کردستانی

سنندج-معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: نیکوکاران استان کردستان در ۹ ماهه امسال از طریق مراکز نیکوکاری ۱۰۴ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

سید منصور بیننده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراکز نیکوکاری با هدف واگذاری امور خیر به مردم تحت نظارت کمیته امداد در محلات استان برای شناسایی نیازمندان واقعی و رفع مایحتاج این خانواده‌ها با مساعدت نیکوکاران محلات ایجاد شده است.

وی افزود: این مراکز کاملاً مردمی بوده و هزینه کرد کمک‌های جمع‌آوری شده با نظر خیران و معتمدین و بدون دخالت این نهاد برای نیازمندان هزینه می‌شود.

بیننده با بیان اینکه هم اکنون ۹۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان مشغول به فعالیت است، تصریح کرد: این مراکز توسط ۴۸۰ نیروی افتخاری، خیران و معتمدین اداره می‌شود.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه امسال ۱۰۴ میلیارد تومان از طریق این مراکز جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: از این مبلغ کمک ۱۴ میلیارد تومان به صورت نقدی، ۷۸ میلیارد تومان کمک غیر نقدی و ۱۲ میلیارد تومان در قالب خدمات رایگان به نیازمندان بوده است.

وی افزود: مراکز نیکوکاری در زمینه کمک به درمان، مسکن، جهیزیه، معیشت، اشتغال، فرهنگی و در جهت رفع سایر مشکلات نیازمندان خدمت ارائه می‌دهند.

کد خبر 5978095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha