۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵

معاون رییس‌جمهور در گفت‌وگو با مهر؛

صهیونیست‌ها باید هزینه ترور شهید «سیدرضی موسوی» را بپردازند

صهیونیست‌ها باید هزینه ترور شهید «سیدرضی موسوی» را بپردازند

معاون پارلمانی رییس‌جمهور بر لزوم هزینه‌دادن صهیونیست‌ها به خاطر ترور شهید «سیدرضی موسوی» تاکید کرد.

«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رییس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ترور سردار «سیدرضی موسوی» اظهار کرد: واقعه اخیر، اولین جنایت از سوی رژیم صهیونیستی نیست؛ برای نمونه ترور دانشمندان هسته‌ای و شهادت حاج قاسم سلیمانی، از دیگر جنایات این رژیم بوده که البته آمریکایی‌ها هم در آن‌ها دخالت داشته‌اند.

وی افزود: شهید «سیدرضی موسوی» از شخصیت‌های برجسته مقاومت بود که چندین دهه در سوریه حضور داشت و برای مقابله با تروریست‌های داعشی، نقشی تعیین‌کننده ایفا کرد.

حسینی اضافه کرد: قطعاً صهیونیست‌ها پاسخ این جنایت را دریافت خواهند کرد؛ آن‌ها که در میدان مبارزه‌ی رو در رو، امکان مقابله با رزمندگان حماس را ندارند، دست به ترور افراد و بمباران مردم بی پناه می‌زنند؛ ان‌شاءالله این جنایت جبران خواهد شد و صهیونیست‌ها باید هزینه ترور را بپردازند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور همچنین با اشاره به پرونده حمید نوری گفت: این موضوع، ظلم و جفایی بزرگ در حق آقای نوری است؛ غربی‌ها حتی روال و قواعدی که در رسیدگی به این‌گونه پرونده‌ها دارند را رعایت نکردند؛ البته کارهای حقوقی و پیگیری‌های دولت تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت؛ اگر هم نتیجه‌گیری نشود، ماهیت سیاسی این پرونده بر همگان روشن خواهد شد.

کد خبر 5978125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha