۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲

رییس دانشگاه ایلام خبر داد؛

اخذ مجوز ۱۶ رشته تحصیلی جدید در دانشگاه ایلام طی دولت سیزدهم

اخذ مجوز ۱۶ رشته تحصیلی جدید در دانشگاه ایلام طی دولت سیزدهم

ایلام-رییس دانشگاه ایلام از اخذ مجوز ۱۶ رشته تحصیلی جدید در دانشگاه ایلام طی دولت سیزدهم خبر داد.

طاهر علی محمدی در حاشیه برگزاری جام رسانه‌ای امید در ایلام در گفت و گو با خبرنگار مهر از واگذاری تکمیل پروژه ساختمان دانشکده علوم پایه با اعتبار ۱۵۳ میلیارد ریال به پیمانکار خبر داد و گفت: عملیات روکش آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از جاده‌های دسترسی سایت اصلی دانشگاه انجام شده است.

وی از و اگذاری نوسازی و بهسازی مجتمع دانشگاه واقع در جاده مهران با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال به پیمانکار، تصریح کرد: مجوز ۱۶ رشته تحصیلی جدید در مقاطع مختلف تحصیلی در دولت سیزدهم اخذ شده است.

رییس دانشگاه ایلام بیان کرد: اهتمام برای استخدام اعضای هیأت علمی توانمند، با صدور حکم استخدام ۲۷ نفر و انجام مقدمات جذب ۴۵ عضو هیأت علمی جدید از دیگر اقدامات دولت در دانشگاه ایلام بوده است.

وی از رشد ۷۰۰ درصدی اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه ایلام خبر داد و گفت: رشد ۲۰۰ درصدی استقرار واحدهای فناور در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه از دیگر اقدامات بوده است.

علی محمدی تصریح کرد: افزایش ۲۵ درصدی سالانه حجم قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت، انعقاد و فعال‌سازی ۳۰ مورد تفاهم‌نامه‌های همکاری با وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌های مختلف، اهتمام به توسعه همکاری‌های علمیِ بین‌الملی با انعقاد ۹ تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه کشورهای عراق از دیگر موفقیت‌ها و اقدامات دانشگاه ایلام طی دولت سیزدهم بوده است.

کد خبر 5978275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha