۷ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۷

از طریق آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان؛

بیش از ۵۰۰ متعهد به خدمت در آموزش و پرورش خراسان شمالی جذب شدند

بیش از ۵۰۰ متعهد به خدمت در آموزش و پرورش خراسان شمالی جذب شدند

بجنورد_ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: بیش از ۵۰۰ متعهد به خدمت در آموزش و پرورش خراسان شمالی از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب شدند.

ابوالقاسم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جذب متعهدین به خدمت در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: با تلاش مجموعه تعلیم و تربیت استان، امسال سهمیه ۵۶۶ نفری متعهدین به خدمت دانشگاه فرهنگیان از طریق جذب در کنکور سراسری محقق شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نظارت مستمر بر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را در حرکت صحیح نظام تعلیم و تربیت مؤثر دانست و افزود: استفاده از روش‌های نوین و خلاقانه به ویژه در مدارس عشایری، موجب بهبود کیفیت آموزش مفاهیم اساسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بازدیدهای دوره‌ای، ۱۲ گروه تخصصی در ۳۹ مدرسه عشایری حضور یافتند، گفت: بنا داریم علاوه بر تقویت مصادیق هویت ایرانی و اسلامی و سواد روخوانی در بین دانش آموزان مدارس عشایری، از تجارب زیستی همکاران فعال در این مدارس بهره‌گیری کنیم.

اکبری با اشاره به فراهم آوردن زمینه تحصیل دانش آموزان عشایری در مناطق قشلاقی مراوه‌تپه، تقویت ارتباط معلمان با والدین و تعامل دوسویه با دانشگاه فرهنگیان را از عوامل مؤثر بر تحقق اهداف نظام آموزشی در این مدارس عنوان کرد.

کد خبر 5978676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha