۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰

طرح توسعه فیبر نوری در سوادکوه افتتاح شد

 طرح توسعه فیبر نوری در سوادکوه افتتاح شد

سوادکوه- طرح نیروی جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران « نجما» در شهرستان های سوادکوه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح فیبر نوری شهرستان سوادکوه با عنوان نیروی جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران صبح پنجشنبه در شهرستان سوادکوه افتتاح شد.

علی نوروزی مدیرعامل مخابرات مازندران در این مراسم با بیان اینکه تنها دو نقطه استان مازندران (سوادکوه و جویبار) مجهز به فیبر نوری نبوده است، افزود: با مدیریت جدید مخابرات شهرستان سوادکوه، امروز شاهد افتتاح پروژه فیبر نوری و سرعت ۵۰۰ تا هزار مگ برثانیه در شهرستان هستیم، این درحالی است که سرعت اینترنت همراه اول در استان ۱۰ تا ۱۲ مگ است.

مدیرعامل منطقه‌ای مخابرات مازندران با بیان از حدود هفت هزار کیلومتر فیبرنوری کشور میزان یک هزار و ۲۵۰ کیلومتر فیبر نوری مربوط به مازندران است، خاطرنشان کرد: از این میزان حدود ۲۳۰ کیلومتر مربوط به سوادکوه است و ۵۰ کیلومتر نیز برای شهرستان در برنامه قرار دارد.

کد خبر 5978771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • داریوش ضیایی ضیاءالدین خیلی IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      0 0
      سلام. بنده برای ثبت نام یک خط تلفن ثابت در منطقه بشل حدود ٧٠ بار اقدام کردم. و با پیامک عدم امکان سنجی مواجه شدم. از عهده واگذاری یک خط تلفن ثابت بر نمیان. جوری از کمبود امکانات حرف می زنن که انگار ماهواره استار لینک ازشون خواستیم. جالب اینجاست بنده ٢٠٠ متر سیم دو زوج مازاد خریداری کردم. وااسفا