۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

فرماندار سربیشه خبر داد؛

افتتاح ۳۲ کیلومتر باند دوم در سربیشه طی دو سال گذشته

افتتاح ۳۲ کیلومتر باند دوم در سربیشه طی دو سال گذشته

بیرجند- فرماندار سربیشه گفت: در طی این دو ساله ۳۲ کیلومتر باند دوم در سطح شهرستان سربیشه افتتاح شده و ۱۸ کیلومتر در حال آماده سازی بوده که به زودی افتتاح می شود.

محمدرضا لکزایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: خدماتی که وزارت راه و شهرسازی در طول دو سال دولت سیزدهم در این شهرستان ارائه داده بی نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: در طی این دو ساله ۳۲ کیلومتر باند دوم در سطح شهرستان سربیشه افتتاح شده و ۱۸ کیلومتر در حال آماده سازی بوده که به زودی افتتاح می شود.

فرماندار سربیشه یادآور شد: محور سربیشه نهبندان ۲۲ کیلومتر در هفته دولت ۱۴۰۲ با حضور استاندار کلنگ زنی شده که تاکنون ۱۵ درصد پیشرفیت فیزیکی داشته است.

لکزایی در مورد محور سربیشه- بیرجند گفت: سربیشه دومین شهرستانی در سطح استان بوده که به مرکز استان از طریق مسیر دو بانده اتصال برقرار شده است.

وی بیان داشت: بیشترین میزان دو بانده سازی صورت گرفته در سطح شهرستان مربوط به محور سربیشه به ماهیرود می باشد که در حال حاضر ۴ پیمانکار در این محور مشغول به کار هستند و قطعات کامل مشخص شده و در صورت تزریق به موقع اعتبارات کار با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

فرماندار سربیشه با اشاره به پروژه راه آهن گفت: در حوزه راه آهن نیز دو قطعه ۱۳ و ۱۴ راه آهن چابهار به مشهد در شهرستان سربیشه قرار دارد که در این دو قطعه پیمانکار در حال تجهیز کارگاه به طول ۱۱۵ کیلومتر می باشد و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قراردادی بوده که با پیمانکاران منعقد شده است.

لکزایی خاطرنشان کرد: یک ایستگاه راه آهن در شهر سربیشه ایجاد خواهد شد که برای مکان یابی دقیق این ایستگاه به زودی گروهی به این شهرستان سفر کرده تا جانمایی قطعی آن انجام گیرد.

کد خبر 5978852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha