۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱

دبیر اجرایی رویداد پیشگام:

کیفیت تیم‌های شرکت کننده در رویداد پیشگام قزوین بسیار خوب بود

کیفیت تیم‌های شرکت کننده در رویداد پیشگام قزوین بسیار خوب بود

قزوین- دبیر اجرایی رویداد پیشگام گفت: تعداد تیم‌ها و همچنین موضوعات و مسائل مطرح شده در دومین دوره پیشگام قزوین از لحاظ کیفی بسیار خوب و قابل توجه بود.

محمد سلوک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دومین دوره رویداد پیشگام در قزوین اظهار کرد: از حدود ۹۰ تیمی که ثبت نام کردند تا تیم‌های حاضر در رویداد نشان داد شرایط گروه‌ها قابل قبول بوده است.

وی افزود: در داوری‌های تیم‌های راه یافته به فینال با چالش روبرو بودیم و این نشان می‌دهد شرایط کیفی تیم‌ها و میزان پیشرفت آنها قابل توجه بوده است.

دبیر اجرایی رویداد پیشگام با بیان اینکه شناخته شدن پیشگام کمک کرد تا تیم‌ها با اشراف و آگاهی و فضای بهتری وارد این رویداد بشوند، اضافه کرد: بخشی از مبلغین پیشگام ۲ در قزوین شرکت کنندگان تیم‌های شرکت کننده در پیشگام قبلی بودند و همه اینها باعث شد تا فضا و کیفیت، قابل قبول باشد.

وی با اشاره به موضوعات تیم‌های شرکت کننده و تفاوت این موضوعات با دوره‌های قبلی عنوان کرد: خیلی تلاش کردیم تا مسائل عمیق و درونی تیم‌ها انتخاب شود و مسائل انتخاب شده، دغدغه‌های گروه‌های شرکت کننده بوده است و همین باعث شد تا مسائل متنوعی از اقتصاد گرفته تا مسائل اجتماعی و سلامت و موضوعات خرد و یا کشوری توسط گروه‌ها بررسی شود.

سلوک تاکید کرد: اتفاقات خوبی توسط تبلیغات اسلامی قزوین انجام شد تا پیشگام دوم به خوبی و با موفقیت انجام شود و در این مسیر دستگاه‌های دیگر همچون اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز مشارکت خوبی داشتند.

وی در پایان یادآور شد: حضور مدیران و افراد مؤثر استان در این دو روز و گفتگو با تیم‌ها باعث شد تا تیم‌های شرکت کننده مسائل و مشکلات را در یک بستر مناسب به مسئولین منتقل کنند.

کد خبر 5978987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha