۷ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

فرمانده انتظامی هرمزگان:

گروگان‌ گیران عسلویه در هرمزگان گیر کردند

گروگان‌ گیران عسلویه در هرمزگان گیر کردند

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۲ گروگانگیر ۳۰ ساله اهل عسلویه استان بوشهر، در شهرستان پارسیان شناسایی و دستگیر شدند و فرد ربوده شده آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: در پی دریافت یک فقره گزارش آدم ربایی از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰ استان از شهرستان عسلویه استان بوشهر و متواری شدن آدم ربایان به سمت استان هرمزگان، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان پارسیان وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس اگاهی پارسیان با همکاری دیگر عوامل انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی منزل و مخفیگاه افراد گروگان گیر را در یکی از محلات پارسیان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی منسجم به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد منزل شده و دو نفر از عاملان اصلی گروگانگیر را دستگیر و فرد ربوده شده را در سلامت کامل از دست گروگانگیران آزاد کردند.

این مقام انتظامی استان اظهارداشت: گروگان صحیح و سالم به خانواده اش تحویل و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتور سیکلت سنگین، چهار عدد پلاک جعلی خودرو، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی کارت بانکی، ۲ قبضه سلاح سرد از نوع شمشیر ، قمه و چاقو و مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

کد خبر 5979039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      3 1
      به شدت تنبیهی و جریمه سنگین وحبس برای اینجور موارد واقوام ایشان تحت کنترول وریشه آنها باید تحت نظارت پلیس باشد
    • هاشم IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      5 0
      ممنون از عزیزان نیروی انتضامی که تا پای جان برای حمایت از ما در برابر افرادهایی شیطان صفت ایستادن
    • علی RO ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      5 0
      نیروی انتظامی دست مریزاد
    • پویا رادمان NL ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      7 3
      انگیزه چی بود؟؟؟ حتما طلب و حسابی داشتند با خانواده گروگان . در۹۹ درصد این چنین مواردی ، گروگان ها مقصر هستند و خیانت یا بدحسابی کرده اند و طلبکاران از طریق گروگان گیری می خواهند به حق خود برسند .مثلا به یکی ۱۰۰ کیلو تریاک فروختند اما طرف پولشون را نمیده ، و مالباخته مجبور میشه بچه آن فرد را گروگان
    • IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      0 0
      مرسی امنیت
    • ایرانی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      0 0
      دست نیروی انتظامی درد نکنه