۸ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان: 

انفجار کوره یک واحد صنعتی در گرمسار/ ۴ نفر مصدوم شدند

انفجار کوره یک واحد صنعتی در گرمسار/ ۴ نفر مصدوم شدند

سمنان- رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از انفجار در کوره یک واحد صنعتی در گرمسار خبر داد و گفت: این حادثه چهار مصدوم بر جا گذاشته است.

پژمان قرائیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از بروز حادثه انفجار در یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی گرمسار خبر داد و ابراز کرد: در این حادثه انفجار کوره یک کارخانه صنعتی به مصدومیت شدید چهار کارگر منجر شده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از بروز این حادثه عوامل امدادی و اورژانس در شهرک صنعتی پایتخت شهرستان گرمسار حاضر شدند، افزود: در ابتدای امر مشخص شد که چهار نفر با تروما و سوختگی شدید روبرو شده‌اند.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به انتقال مصدومان به بیمارستان ابراز کرد: دو نفر از این مصدومان دچار سوختگی شده‌اند.

قرائیان با اشاره به اینکه این دو کارگر مصدوم نیاز به اعزام بیمارستان سوانح سوختگی دارند، گفت: کار اعزام این بیماران در صورت نیاز و تأیید پزشکان صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از مصدومان حادثه که جراحات جدی نداشت امروز از بیمارستان مرخص شده است، افزود: یک نفر دیگر دچار تروما و شکستگی از ناحیه استخوان شده که تحت درمان قرار دارد.

به گزارش مهر، علت این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 5979433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha