۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تضعیف نظام اسلامی حرام است/ لزوم شرکت باشکوه در انتخابات

تضعیف نظام اسلامی حرام است/ لزوم شرکت باشکوه در انتخابات

چالوس- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام کمک به اقتدار نظام اسلامی را مهم دانست و گفت: هرگونه تضعیف این نظام الهی حرام و باطل است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی ظهر جمعه در دیدار مردمی و سخنان بین نماز جمعه چالوس با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و سردار شهید رضی موسوی اظهار کرد: یاد خداوند سبب فلاح و رستگاری می‌شود زیرا ذکر حق و تقوای الهی مانا است.

وی با تاکید بر تقوای الهی تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم ما را به تقوا توصیه کردند و تقوای الهی برای سعادت ما کافی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با عنوان اینکه انسان باید برای فردای خود توشه پیشه کند، ادامه داد: بهترین توشه تقوا است و کسی. ما را در آینده روشن می‌کند.

آیت الله لاریجانی با عنوان اینکه دنیا محل لهو و لعب و متاع الغرور است، گفت: در این دنیا هرچه بگذاریم در آخرت درو خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دل‌ها را به نور حق نورانی و منور کنیم، ادامه داد: از کسانی باشیم که خداوند ما را نور خود هدایت کمد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت ۹ دی شناخت بصیرت و شناخت فتنه‌ها را مهم دانست و گفت: جمهوری اسلامی به یمن مجاهدان و شهدا هر روز بر اعتلای آن افزوده می‌شود.

وی با تاکید بر تلاش و جهاد مسؤولان برای حل مشکلات مردم افزود: مردم بصیر که پای انقلاب ایستادند شایسته خدمت هستند.

آیت الله لاریجانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی آرمان‌های بلندی داشته است، تاکید کرد: نباید این آرمان‌ها را به ارزانی فروخت و کوتاهی عده‌ای نباید ما را از ادامه راه ناامید کند.

وی گفت: مسأله انتخابات مهم است و دشمن دائماً در حال ترویج ناامیدی است و بدانند که مردم بصیر هستند و فرق اشتباه فلان مدیر را با اصل نظام جمهوری اسلامی می‌دانند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام واجبات اجتماعی و سیاسی را مهم دانست و گفت: کمک کردن به اقتدار نظام جمهوری اسلامی اصل مهم است زیرا هرگونه اضرار و تضعیف نظام جمهوری اسلامی باطل و حرام است وباید پای صندوق‌های رأی شرکت کنیم.

آیت الله لاریجانی تصریح کرد: کشورهای غربی با حضور مردم در صحنه از خیالات واهی خود پشیمان و منصرف می‌شوند.

کد خبر 5979448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha