۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

امام جمعه ساوه:

۹ دی بیعت مجدد مردم با ولایت فقیه است

۹ دی بیعت مجدد مردم با ولایت فقیه است

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: ۹ دی بیعت مجدد مردم با آرمان های والای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز ساوه با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار کرد: نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکن‌های عده‌ای غافل یا مزدور وابسته به اجانب به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

امام جمعه ساوه افزود: روز ۹ دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رحیمی گفت: این روز متعلق به یک سلیقه سیاسی خاص نیست بلکه متعلق به ملت بزرگ ایران بود و پیروزی بزرگ ملت ایران نابودی دشمنان اسلام در خارج و فتنه گران و فریب خوردگان در داخل بود.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی، فرمانده بزرگ مبارزه با تروریسم بود که با تفکر راهبردی خود، بزرگترین شکست‌های راهبردی را به آمریکا در شش سال اخیر وارد کرده بود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی، سردار امنیت و صلح و نماد تمام عیار شجاعت بود که باید این وجه از شخصیت ایشان برجسته شود.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: یکی از عوامل پیدایش فتنه در جامعه اسلامی، ضعف اخلاقی افراد است از این رو برای خشکاندن ریشه‌های فتنه لازم است که اخلاق اسلامی در همه سطوح و در همه مراحل زندگی ترویج شود.

وی با اشاره به میلاد حضرت زهرا (س) گفت: حضرت «فاطمه زهرا (س)» الگویی ارزشمند برای تمام مردم بودند و نمی‌توان ایشان را مختص گروه خاصی از افراد جامعه دانست.

کد خبر 5979510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha