۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵

امام جمعه موقت ورامین:

حماسه ۹ دی فتنه آمریکایی صهیونیستی را خنثی ساخت

حماسه ۹ دی فتنه آمریکایی صهیونیستی را خنثی ساخت

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: ۹ دی به معنای واقعی کلمه از ایام الله است که فتنه آمریکایی و صهیونیستی را خنثی ساخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ورامین طی سخنانی با بیان اینکه گرامیداشت ایام الله یک رسالت قرآنی است، گفت: ۹ دی به معنای واقعی کلمه از ایام الله است که فتنه آمریکایی و صهیونیستی را خنثی ساخت.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها ادامه دارد، اضافه کرد: امروز ادامه این فتنه‌ها را در غزه می‌بینیم و جنایات رژیم کودک کش اسرائیل همچنان ادامه دارد که خشم و انزجار جهانی را به همراه داشته است.

خطیب جمعه ورامین ترور سردار شهید سید رضی موسوی توسط اسرائیل را محکوم کرد و گفت: امروز بعد از نمازجمعه تظاهرات خشم بر علیه اسرائیل در ورامین برگزار می‌شود.

وی سپس به مبارزات انقلابی مردم ورامین اشاره کرد و افزود: ۱۰ دی سالگرد شهادت سه جوان ورامینی توسط مزدوران رژیم پهلوی بود که این خون‌های مطهر پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد، که بعد از نماز جمعه به راهپیمایی و گلباران مزار شهدا را داریم.

قدوسی نژاد سپس مسائل فرهنگی جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: متأسفانه برخی مسئولان در این عرصه کوتاهی دارند.

وی گفت: مردم از این کوتاهی‌ها گلایه مند هستند، ما از مدیران دولتی که انقلابی هستند و زحمات زیادی کشیده اند، در عرصه فرهنگ انتظار بیشتری داریم.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: ضمناً همچنان مردم از بی حجابی و عدم برخورد قانونی گله مند هستند، نمی‌دانیم چه باید کرد، مردم گله خود را به چه کسی بگویند. رئیس‌جمهور محترم به این وضع رسیدگی کنند.

وی گفت: من خواهش می‌کنم نگذارید دیر شود و عواطف مردم بیشتر جریحه دار شوند، قوای سه گانه اهتمام کنند، مسئولان باید پاسخگو باشند،. ما قانون داریم آقایان قضات طبق قانون موجود عمل کنند، به دغدغه‌های مردم در مورد حجاب و فرهنگ و اقتصاد رسیدگی شود.

کد خبر 5979645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha