۸ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۲۷

مدیرکل دفتر برنامه ریزی سازمان تبلیغات اسلامی:

رویداد پیشگام تجلی از ظرفیت‌های مردمی بود

رویداد پیشگام تجلی از ظرفیت‌های مردمی بود

قزوین- مدیرکل دفتر برنامه ریزی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رویداد پیشگام تجلی از ظرفیت‌های مردمی بود و جوانان دغدغه‌ها، انگیزه و استعداد خود را در این رویداد برای حل مشکلات کشور نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یکتا شامگاه جمعه در اختتامیه دومین دوره پیشگام قزوین که در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: گروه‌های حاضر اراده قاطعی برای حل مشکلاتی داشتند که پیش از این آن مشکلات را لمس کرده بودند

وی با بیان اینکه مسئله کانونی انقلاب تحول است و مقام معظم رهبری نیز بر روی آن تاکید دارند، ادامه داد: شرط تحقق تحول و رسیدن به قله استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همه گروه‌های شرکت کننده در پیشگام دغدغه رسیدن به قله را داشتند، تاکید کرد: کاهلی ما نباید مانع رسیدن به قله که همان تمدن سازی و حاکمیت تام اسلام بر تمام جهان است شود.

وی تاکید کرد: رویداد پیشگام تجلی از ظرفیت‌های مردمی بود و جوانان دغدغه‌ها، انگیزه و استعداد خود را در این رویداد برای حل مشکلات کشور نشان دادند.

این مسئول با بیان اینکه هرجا مردم اراده قاطعی برای حل مسأله دارند نتیجه محقق شده است، یادآور شد: پیشگام رویکردی تحول آفرین است و از این جنس رویدادها با مدل‌های مختلف باید برگزار شود.

کد خبر 5979789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha