۹ دی ۱۴۰۲، ۹:۳۴

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:

قیام عاشورایی مردم در ۹ دی ماه محاسبات دشمنان را خنثی کرد

قیام عاشورایی مردم در ۹ دی ماه محاسبات دشمنان را خنثی کرد

بوشهر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: قیام عاشورایی مردم در ۹ دی ماه محاسبات دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی صبح شنبه در مراسمی به مناسبت گرامیداشت نهم دی‌ماه با اشاره به فتنه بعد از انتخابات سال ۸۸ اظهار داشت: در فتنه بعد از انتخابات سال ۸۸، دشمن تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای تغییر و براندازی نظام به صحنه آورد.

وی اضافه کرد: این اتفاقات با یک واکنش عاشورایی مردم در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ مواجه شد که تمام محاسبات دشمن را خنثی کرد و مردم با خلق حماسه‌ای تاریخی و ماندگار، کشور را از یک بحران پیچیده عبور دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر تاکید کرد: آنچه ماهیت پلید فتنه گران را در حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸، برملا کرد و اردوکشی‌های خیابانی را به نقطه پایان رساند هتک حرمت آنها به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان بود.

هاشمی اذعان کرد: هتک حرمت به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان به دست آشوبگران رگ غیرت دینی و عرق مذهبی مردم را تحریک کرد و اینجا بود که محرم به کمک مردم و انقلاب آمد و طومار فتنه گران را در هم پیچید.

وی با اشاره به یوم الله ۹ دی ماه تصریح کرد: در این روز ملت ایران با عمل صالح و حضور معنادار خود نشان دادند که هیچ توطئه‌ای هر اندازه هم گسترده باشد علیه این نظام که ماحصل خون پاک هزاران شهید است، راه به جایی نخواهد برد و ملت با بصیرت ایران اسلامی می‌توانند آن را خنثی کنند.

کد خبر 5979966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha