۹ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳

معاون استاندار بوشهر:

حمایت از رسانه‌ها از اولویت‌ها در استان بوشهر است

حمایت از رسانه‌ها از اولویت‌ها در استان بوشهر است

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: حمایت از رسانه‌ها از اولویت‌های ما در استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اشاره کردند که ۹ دی روزی فراموش ناشدنی است.

وی اضافه کرد: فتنه سال ۱۳۸۸ با شعار تقلب از جمله برنامه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی بود که با هدف ایجاد ناامنی و تفرقه، مردم و ولایت را از هم جدا کنند که با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت و آگاهی بی‌نظیر مردم خنثی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: از تمامی رسانه‌ها، جریانات و احزاب فعال سیاسی استان درخواست داریم در راستای تلاش و فعالیت در زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش و همکاری مناسبی داشته باشند.

وی عنوان کرد: صداوسیمای مرکز بوشهر با دعوت از کارشناسان سیاسی با طیف و سلیقه‌های مختلف سیاسی و ایجاد برنامه برای گفتگو و مناظره در راستای افزایش مشارکت انتخابات مد نظر قرار دهد.

پورات با اشاره به اینکه حمایت از رسانه‌ها از اولویت‌های ما در استان بوشهر است، بیان کرد: به زودی تور راهیان پیشرفت برای اعضای شورای اطلاع رسانی و شورای فضای مجازی استان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین از اعضای شورای اطلاع رسانی برای ارائه و بیان راهکار و پیشنهادهای خود در راستای برگزاری انتخابات در جلسه ستاد انتخابات استان دعوت خواهیم کرد.

کد خبر 5980093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha