۹ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹

حجت‌الاسلام محمدی‌سیرت:

منطق رژیم صهیونیستی جنایات است

منطق رژیم صهیونیستی جنایات است

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی و شهید موسوی شاگردان خود را طوری تربیت کردند که بعد از شهادت پرچم فرماندهان را به دست گیرند و این راه خاموش‌شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، «حجت‌الاسلام علی محمدی سیرت» امروز در مراسم گرامیداشت شهید سید رضی موسوی با اشاره به جایگاه خانواده‌های شهدا، گفت: به طور یقین همسران شهدا در خدمات شهدای بزرگ نقش به سزایی داشتند و اگر همراهی خانواده شهید موسوی نبود، شاید شاهد اینگونه خدمات شهید بزرگوار به جهان اسلام نبودیم.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اظهار کرد: ما باید مراقب باشیم عمل و کردارمان در حوزه مسوولیت‌های مختلف به گونه‌ای باشد که باعث کدورت یا ناراحتی خانواده شهدا نباشد. شهدا مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند و بالاتر از شهادت هیچ مرتبه‌ای نیست و شهدا برای خداوند کار کردند.

محمدی سیرت گفت: دشمن تصور می‌کند شهید موسوی و سربازان ما از جمله شهید سلیمانی و … را از ما گرفتند، نه اینگونه نیست بلکه به برکت انقلاب اسلامی خون شهیدان می‌افزاید.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تصریح کرد: منطق شهدا زیر بار ظلم نرفتن، عدالت و دفاع از مستضعفین عالم است و این برخواسته از قرآن کریم و منطق امام حسین (ع) است.

وی گفت: در جبهه غزه مشاهده می‌کنید رزمندگان فلسطینی با عدالت با اسرای صهیونیستی رفتار کردند، اما ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی به رفتاری فجیع و غیر انسانی با اسرا، کودکان، زنان و بیماران رفتار کردند.

محمدی سیرت ادامه داد: رژیم صهیونیستی اعتقاد دارد همه مردم جهان در خدمت آنها هستند، در نوار غزه جنایات بی شماری مرتکب شده اند اما علی رغم قدرت ظاهری و تجهیز رسانه‌های خود، شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه منطق رژیم صهیونیستی انتقام، تفرقه، کفر و جنگ و جنایات است، ادامه داد: این رژیم کودک کش در دنیا آرامش ندارد. شهید رضی موسوی گمنام و در کار خود مصمم و جدی و در خفا خداترس بود. فرماندهان عزیز ما از جمله شهید سلیمانی و شهید موسوی شاگردان خود را طوری تربیت کردند که بعد از شهادت پرچم فرماندهان را به دست گیرند و این راه خاموش شدنی نیست.

کد خبر 5980117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha