۹ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶

رییس دادگستری اردکان خبر داد؛

اشتغال ۹۰ مددجوی زندانی در واحدهای تولیدی اردکان

اشتغال ۹۰ مددجوی زندانی در واحدهای تولیدی اردکان

یزد- رییس دادگستری شهرستان اردکان گفت: در راستای سیاست های دوره تحول و تعالی قوه قضائیه از جمله اشتغال زندانیان، ۹۰ نفر از مددجویان زندان اردکان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال قوه در حاشیه بازدید از کارگاه های اشتغال داخل و خارج زندان با تاکید بر توسعه اشتغال مددجویان بیان کرد: یکی از شیوه های موثر در اصلاح زندانیان و بازگشت آنها به جامعه، اشتغالزایی و حرفه آموزی آنهاست.

وی بیان کرد: بیکاری یکی از مهمترین علل دغدغه‌مندی مددجویان زندانی است که با فراهم کردن بستر اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان در ایام حبس، این امر تاثیر بسزایی در داشتن شغل بعد حبس و عدم تکرار جرم دارد.

قوه ادامه داد: در این بازدید از کارگاه های متعدد اشتغال، بازدید و ضمن گفتگو با مددجویان و بررسی مسائل، رضایتمندی زندانیان در زمینه کسب درآمد و اشتغال اعلام شد.

رییس دادگستری اردکان افزود: کارگاه‌های داخل زندان شامل کارگاه خشت زنی، تولید مصنوعات فلزی و چوبی، زیلوبافی، کاربافی، خیاطی، تابلوفرش، چرم دوزی و کارگاه‌های بیرون از زندان شامل کارخانه های کاشی و نساجی است.

گفتنی است؛ در این بازدید رییس زندان اردکان، مسوول مجتمع اشتغال و مسوول اشتغال زندان نیز حضور داشتند و همچنین از دو کارخانه دیگر که زندانیان در آن مشغول به کار بودند به صورت سرزده بازدید و نظارت های لازم انجام شد.

کد خبر 5980170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha